Livrare si retur
Produsele noastre sunt livrate direct la domiciliul dumneavoastra, oriunde in Romania. Veti fi atentionat prin mail de livrarea produselor comandate.
- livrarea se va face la adresa solicitata de client.
- livrarea se efectueaza prin firme de transport cu care Oklari are contract.
- produsele se vor livra in ambalajul original plus ambalajul special Oklari. Daca observati nereguli in privinta aspectului coletului primit la livrare va rugam sa ne contactati imediat.
Tarife de livrare
Produsele de pe oklari.ro au preturi afisate fara taxa de livrare.
Dupa ce veti adauga produsele in cosul de cumparaturi, pe pagina Cosul
meu veti avea trecuta taxa de livrare pentru comanda.
Costul de livrare in Romania a comenzilor cu valoare mai mare de 1000 lei plasate pe oklari.ro este suportat de catre noi
Termenul de livrare
Pe descrierea fiecarui produs de pe oklari.ro este mentionat termenul de livrare. Termenul de livrare poate fi diferit de la un produs la altul, de acesta este mentionat pe pagina fiecarui produs. Acesta difera in functie de fiecare designer si de durata realizarii produselor. Termenul de livrare incepe de la data confirmarii comenzii.
Politica de preturi
Preturile sunt stabilite in momentul in care produsele sunt afisate pe site si include TVA-ul si se pot schimba in cazul cand se aplica politica de reduceri. Toate preturile sunt exprimate in lei si euro. Ne rezervam dreptul de a modifica preturile in timp.
Conditii de returnare
Satisfactia dumneavoastra este prioritatea noastra.
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului".
Termenii de returnare
- Trebuie sa ne anuntati prin e-mail office@oklari.ro sau telefonic la 0234 52 51 62 in primele 14 zile de la primirea comenzii ce produse doriti sa returnati.
- Produsele pot fi returnate numai daca se afla in starea lor originala, nu prezinta deteriorari datorate unei utilizari, daca sunt insotite de ambalajul original, precum si de documentele primite in cutie.
- In documentele primite o data cu comanda veti gasi o proforma de returnare in care trebuie sa completati dumneavoastra datele necesare pentru returnarea banilor (codul IBAN de 24 caractere, banca, CNP-ul).
- Costul returului este suportat de catre dumneavoastra.
- Banii inapoi in maxim 30 de zile in caz de retur
INFORMATII IMPORTANTE
Toate produsele sunt controlate pentru calitate si verificate pentru orice probleme sau defecte inainte sa fie trimise catre client.
Desi incercam sa oferim o imagine cat mai fidela in ceea ce priveste culorile produselor, existenta unei game foarte variate de monitoare face posibil ca unele culori sa fie usor modificate fata de cele originale. De aceea garantarea faptului ca ceea ce afiseaza monitorul respecta 100% culoarea produsului in realitate nu poate fi facuta de oklari.ro.
Daca se intampla sa primiti un produs care nu este in conditii perfecte va rugam sa ne contactati imediat!
Produsele livrate prin mijloace proprii precum si cele ridicate de la sediul nostru, conform legii nr.51 din 21 Ianuarie 2003, nu se considera comert la distanta si nu beneficiaza de returul in termen de 14 zile.
Societatea noastra nu isi asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul pentru retur si nici nu accepta returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.